úterý 18. června 2013

Lééééto už je tu!!!



nazdár!


Tak už jsem se tu s tím nakonec naučila docela rychle ani nechápu ja jsem to stihla.
Bude mi to trošku trvat. Dneska jsem přežila poslední den školy. Tak sem se pekla asi 6 hodin ve škole. Uzavřeno už mám. Navíc jsem dneska úspěšně odevzdala přihlašovací papír na stáž do Itálie. Tak mi držte pěsti. Snad se tam před maturitou dostanu. Teď jenom zvládnout 3 odpolední a budu celkem v cajku. Tak otravnej poslední týden ve škole nikdy mě nebavil.Potom už si jen zabalit k babi, jít na oslavu 17 od kámošky, ukázat vízo svému tátovi. =)

Nadcházejíci akce na které se chystám :

22.6 Vítání léta (Haviřov)
28.6  Narozky od Kámošky.
11.7 městké slavnosti Opava.
20.7 Cool fest (Slavičín) 


No, moc se těšim... až jsi užiju festivalového léta... ikdyž jen slabě. =D Tuhle fotku mám pořád na mobilní ploše. Pořád vzpomínám na když jsem se s Igim chatěla vyfotit. Tvářim se tam jako vyorná myš =D Moc se těšing. No nic užívejte si tohoto krásného počasie já mám hlad z toho, že jsem dneska měla jen 1 Baki . To bude boj, když to zvládl taťka zvládnu to i já!

Žádné komentáře:

Okomentovat